4 yüz fan club

4yüz
 
AnasayfaSSSAramaKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 salak cemreeeee

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
simay-4yüz

avatar

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 05/07/08

MesajKonu: salak cemreeeee   C.tesi Tem. 05, 2008 8:47 am

cemrenin burnu çok büyük hiçte güzel değil bence
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
No-Worry93



Mesaj Sayısı : 4
Kayıt tarihi : 06/07/08

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   Paz Tem. 06, 2008 5:10 pm

ONU ELEŞTİRİCEĞİNE DİDEMİN TİPİNE BAK ÖZENTİ PİÇLİK !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
deneme



Mesaj Sayısı : 57
Kayıt tarihi : 08/07/08

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   Salı Tem. 08, 2008 7:31 am

ıyy sen önce dideme bak da konus mal ya !!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
simay-4yüz

avatar

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 05/07/08

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   Çarş. Tem. 09, 2008 8:00 am

suss beeee salak
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
deneme



Mesaj Sayısı : 57
Kayıt tarihi : 08/07/08

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   C.tesi Tem. 12, 2008 3:24 am

simay-4yüz demiş ki:
suss beeee salak
asıl sen sus kasar !!!!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
anti4yüz(süz)



Mesaj Sayısı : 6
Kayıt tarihi : 18/07/08

MesajKonu: ................   Cuma Tem. 18, 2008 11:43 am

geri zakalı aptal düzgün konuş !!!
yoksa o ellerini kopartırım senin hele bir daha hepsimize laf edin !!!!!
o zaman pis yapcam :@
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Ouz-Ece

avatar

Mesaj Sayısı : 93
Kayıt tarihi : 29/07/08
Nerden : ozim cemrem sagom emrem nerdeyse bende oradayım!!!!!!!

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   Salı Tem. 29, 2008 4:55 am

sen onları benim aşkıma diyosan bende senin didemineeeeee diyorumki tüm sarışınlar alınmasın özlelikle hepsimizin gülçini hiç alın masınn dünyanın en çirkin sarışını didemmmm pi s dideem koca gözlü kaoca kafalı didem nolcak malllll didemmmm cemreye kimse bişey söyleyemez
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.oguzhanece.blogcu.com
cemre..! & cem..!

avatar

Mesaj Sayısı : 472
Kayıt tarihi : 30/07/08
Nerden : cemre*min kalbindennn

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   Çarş. Tem. 30, 2008 10:36 am

sen ilk önce dönde didemin koca götüne bak!!!!!!!!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
eN Büyük eRen FaN

avatar

Mesaj Sayısı : 27
Kayıt tarihi : 30/07/08
Nerden : eRen & Hepsi

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   Perş. Tem. 31, 2008 7:34 am

simay-4yüz demiş ki:
cemrenin burnu çok büyük hiçte güzel değil bence


O Burnu senin a..na sokaRm kahpe a.q.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
4yüz-gülnur-yağmur

avatar

Mesaj Sayısı : 54
Kayıt tarihi : 15/06/08

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   Perş. Tem. 31, 2008 7:37 am

9809


En son 4yüz-gülnur-yağmur tarafından Perş. Ağus. 07, 2008 8:16 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
eN Büyük eRen FaN

avatar

Mesaj Sayısı : 27
Kayıt tarihi : 30/07/08
Nerden : eRen & Hepsi

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   Perş. Tem. 31, 2008 7:41 am

4yüz-gülnur-yağmur demiş ki:
lan sen ne diyon harbi sölüyom cemre hiç bi boka benzemiyo eren ne o kocaman ben yoshy ayyy ağzı kaymış gülçin sakar

Lan oruspu kahpe
kavşaktaki yavşak
seni sikerm taksime dikerm lan kmsin sen
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
eN Büyük eRen FaN

avatar

Mesaj Sayısı : 27
Kayıt tarihi : 30/07/08
Nerden : eRen & Hepsi

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   Perş. Tem. 31, 2008 7:42 am

GüLnur koca ağız öqqqqqqq
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Eren'cix



Mesaj Sayısı : 7
Kayıt tarihi : 31/07/08

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   Perş. Tem. 31, 2008 7:42 am

4yüz-gülnur-yağmur demiş ki:
lan sen ne diyon harbi sölüyom cemre hiç bi boka benzemiyo eren ne o kocaman ben yoshy ayyy ağzı kaymış gülçin sakar


gülnur sanki bi b.k a benzio da
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Yasemin Yürük

avatar

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 31/07/08

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   Perş. Tem. 31, 2008 7:59 am

SİZ CEMREYE KURBAN OLUN LAN
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
elif_eren

avatar

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 26/07/08
Yaş : 23

MesajKonu: :p   Perş. Tem. 31, 2008 8:19 am

simay-4yüz demiş ki:
cemrenin burnu çok büyük hiçte güzel değil bence


Eminim ki senin de burnun öküz kadar vardır.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Yasemin Yürük

avatar

Mesaj Sayısı : 16
Kayıt tarihi : 31/07/08

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   Perş. Tem. 31, 2008 8:50 am

Ln bu 4 yüz(SÜZ)lerin a.q.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
EreN

avatar

Mesaj Sayısı : 9
Kayıt tarihi : 31/07/08

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   Perş. Tem. 31, 2008 8:51 am

simay-4yüz demiş ki:
cemrenin burnu çok büyük hiçte güzel değil bence
Lan sen ilk önce bi saLLa da sümüğüne bak..!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
didolata

avatar

Mesaj Sayısı : 111
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   Cuma Ağus. 01, 2008 1:05 pm

sanane cemrenin burnundan öküz Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad pig
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
cemre..! & cem..!

avatar

Mesaj Sayısı : 472
Kayıt tarihi : 30/07/08
Nerden : cemre*min kalbindennn

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   Cuma Ağus. 01, 2008 4:03 pm

didemin g.tüne bakmıyoda gelio cemre ciğimn O GÜZELİM burnuna bakıyo salak şey
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
didolata

avatar

Mesaj Sayısı : 111
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   C.tesi Ağus. 02, 2008 8:30 am

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
erenim_ezgi

avatar

Mesaj Sayısı : 249
Kayıt tarihi : 25/06/08

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   C.tesi Ağus. 02, 2008 9:29 am

4yüz-gülnur-yağmur demiş ki:
lan sen ne diyon harbi sölüyom cemre hiç bi boka benzemiyo eren ne o kocaman ben yoshy ayyy ağzı kaymış gülçin sakar

bak erenim yanına gelirse seni ezer ( hani kocaman demişin)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
didolata

avatar

Mesaj Sayısı : 111
Kayıt tarihi : 02/05/08

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   C.tesi Ağus. 02, 2008 10:13 am

erenim_ezgi demiş ki:
4yüz-gülnur-yağmur demiş ki:
lan sen ne diyon harbi sölüyom cemre hiç bi boka benzemiyo eren ne o kocaman ben yoshy ayyy ağzı kaymış gülçin sakar

bak erenim yanına gelirse seni ezer ( hani kocaman demişin)


lafı güzel koydun ama Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
cemre..! & cem..!

avatar

Mesaj Sayısı : 472
Kayıt tarihi : 30/07/08
Nerden : cemre*min kalbindennn

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   C.tesi Ağus. 02, 2008 1:11 pm

tam koyma yani. YEDİNİZMİ LAFI 4YÜZCÜLEEER ezgii süperdii yani bravo
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Su*Perisi

avatar

Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 01/08/08
Yaş : 21
Nerden : eReNiN KaLbİnDeN

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   C.tesi Ağus. 02, 2008 1:21 pm

simay-4yüz demiş ki:
cemrenin burnu çok büyük hiçte güzel değil bence


cemrenin burnu büyük se senin bi tarafına güzel girer o zaman
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.hepsiciyiz-eren.tr.gg
kömür_prensesim



Mesaj Sayısı : 39
Kayıt tarihi : 03/08/08

MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   Paz Ağus. 03, 2008 10:08 am

simay-4yüz demiş ki:
cemrenin burnu çok büyük hiçte güzel değil bence
sen cemreye kurban olll
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: salak cemreeeee   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
salak cemreeeee
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki
 Similar topics
-
» artık kurallar yazılsın

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
4 yüz fan club :: Forum :: Forum Duyuruları-
Buraya geçin: